ר' מרדכי אטיאס - מוהל מומחה  מוהל מוסמך
   

   
   נייד: 8457613 - 054
  חו"ל: 3579 -331 -305 -001
 

דוא"ל: brit@mmohel.com

דף הבית » ברית מילה

ברית מילה

מזל טוב! נולד לכם בן!
לפי המסורת היהודית, ברית המילה שתערכו לבנכם הופכת אתכם, ההורים, לשותפים עם האל במעשה תיקון העולם והשלמת הגוף, כהמשך לשותפות שלכם עמו בפלא הבריאה. לפי המדרש: "שלושה שותפין הן באדם - הקב"ה ואביו ואמו" (תלמוד בבלי, מסכת קידושין, דף ל' עמוד ב').

 

בשבוע הראשון לאחר הלידה, אתם עסוקים ודאי בהתאוששות מן ההיריון והלידה וכן בטיפול בתינוק. בעודכם נרגשים ועמוסים, עליכם להקדיש זמן ומחשבה גם לטקס ברית המילה, ברית שתיכרת בן הבורא לבנכם ביום השמיני ללידתו. ברית המילה - שילוב של הליך רפואי-כירורגי עם טקס מסורתי - נחשבת, למרות הכאב הנלווה לה, ליום חג ולאירוע משמח המציין את קבלת התינוק לחיק הקהילה היהודית.

 

הברית מלוּוה, מטבע הדברים, בהתרגשות ואף בחששות לשלומו של תינוקכם. בחירת אנשי מקצוע מנוסים והיכרות מקדימה עם הטקס ועם משמעויותיו, יסייעו לכם לחגוג את כניסת בנכם בבריתו של אברהם אבינו בלב שלם.
ר' מרדכי אטיאס עומד לרשותכם על מנת להקל עליכם בתכנון ברית המילה, ולקרב אליכם את הטקס כך שיהיה מוכר ונגיש. מהלך הטקס והמנהגים השונים מפורטים כדי שתוכלו לגבש טקס משמעותי, לקבל החלטות מושכלות ולזכות במפגש נעים, מעשיר ופורה עם המסורת היהודית.

 


גרסה להדפסה גרסה להדפסה       שליחה לחבר שליחה לחבר